Spor

Amedspor'un Ardından Bu Kez Onların Bayrağı Boğazda!

Amedspor'un ardından bir Güneydoğu temsilcisi daha İstanbul Boğazı'nda yerini aldı. TFF 1. Lig'e yükselen Mardin 1969 Spor'un dev bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanmaya başladı.

Abone Ol

Amedspor'un ardından bir Güneydoğu temsilcisi daha İstanbul Boğazı'nda yerini aldı. TFF 1. Lig'e yükselen Mardin 1969 Spor'un dev bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanmaya başladı.

18 YILLIK HASRETİN SEMBOLÜ BOĞAZA TAŞINDI

TFF 2. Lig Play-Off Finali'nde şampiyonluğa ulaşarak TFF 1. Lig'e yükselen Mardin 1969 Spor, tarihi başarısını İstanbul'un en önemli simgelerinden biri olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne taşıdı. Kırmızı-lacivertli ekibin dev bayrağı köprüye asılarak binlerce kişinin dikkatini çekti.

Son dört yılda üçüncü şampiyonluğunu elde eden Mardin temsilcisi, 18 yıl sonra yeniden 1. Lig'e yükselmenin gururunu yaşarken, Boğaz'da dalgalanan bayrak da bu başarının sembolü oldu.

KULÜPTEN DUYGUSAL MESAJ

Mardin 1969 Spor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, "Şanlı bayrağımız iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanacak" ifadeleri kullanıldı.Mardinli taraftarlar tarafından büyük coşkuyla karşılanan görüntüler sosyal medyada kısa sürede yayıldı. Birçok taraftar, köprüde dalgalanan bayrağı kulüp tarihinin unutulmaz anlarından biri olarak değerlendirdi.

AMEDSPOR'UN ARDINDAN BİR BAYRAK DAHA

Geçtiğimiz günlerde tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı da İstanbul Boğazı'nda dalgalanmış ve ülke gündeminde geniş yankı uyandırmıştı. Şimdi ise Mardin 1969 Spor, tarihi başarısını Boğaz'a taşıyarak dikkatleri üzerine çekti.

Geçtiğimiz günlerde tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sulan Mehmet Köprüsü'ne asılmıştı. ki gün boyunca yeşil-kırmızılı bayrak dalgalandı. Türkiye ve dünyanın birçok yerinde taraftarı olan Süper Lig’in iddialı takımı Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Çalışmalar devam ederken, şampiyon Amedspor’un bayrağı alınan izinlerin ardından İstanbul Boğazı’nın simgelerinden Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’nde dalgalanmaya başlanmıştı.