Muş'un Bulanık ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda yaklaşık 5 bin kişiye aşure dağıtıldı.
Bulanık Kaymakamlığı koordinesinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Ömer Övünç Koşansu, aşure ikramında bulundu. Yoğun ilgi gösterilen programda vatandaşlarla sohbet eden Koşansu, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını güçlendiren önemli dönemlerden biri olduğunu söyledi.
Kaymakam Koşansu, Muharrem ayı vesilesiyle vatandaşlarla aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, bu tür etkinliklerin toplumdaki dayanışma ve kardeşlik bağlarını güçlendirdiğini ifade etti.
Bulanık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Nazire Korkmaz ise geleneksel hale getirilen aşure dağıtımının bu yıl da gerçekleştirildiğini belirtti.
Korkmaz, vakıf bünyesindeki aile destek eğitim merkezleri ve aşevi katkılarıyla hazırlanan aşurelerin, kaymakamlık koordinesinde yaklaşık 5 bin vatandaşa ulaştırıldığını söyledi.
Program, vatandaşlara yapılan aşure ikramının ardından sona erdi.




