Van ve ilçelerinde sağlık hizmetlerinin kalitesini artıracak önemli bir gelişme yaşandı. Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen 129. Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında kent geneline toplam 43 hekim kadrosu açıldı.
AK Parti Van Milletvekili Kayhan Türkmenoğlu, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklamada Van’a yönelik yeni hekim atamalarının detaylarını paylaştı. Türkmenoğlu tarafından yapılan paylaşımda şehre 37 uzman hekim ve 6 tabip olmak üzere toplamda 43 yeni doktor atanacak.

İLÇE HASTANELERİ VE SAĞLIK ALTYAPISI GÜÇLENECEK
Atamaların başta Van Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmak üzere, kentin farklı ilçelerinde bulunan hastanelere yapılacağını belirten Türkmenoğlu, bu kadrolarla birlikte Van'daki sağlık hizmetlerinin kalitesinin ve vatandaşların sağlık hizmetlerine erişilebilirliğinin daha da güçleneceğini vurguladı.
Milletvekili Türkmenoğlu yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanımız Sayın Kemal Memişoğlu’na ve emeği geçen herkese Van’ımız adına teşekkür ediyorum. İlimize, hemşehrilerimize ve sağlık camiamıza hayırlı olsun."





